Fredagar 16.45

Det här inlägget vill jag tillägna en pinninginstruktör. Det är lite pinsamt, men jag blir sådär fnittrig när jag går på hans cyklingspass. Känslan påminner om lågstadiet. När man var kär i den snyggaste killen i nian. Helt omöjlig att få. Om man stötte på honom i korridoren brände det till i kroppen och man blev helt ställd. Denna förnimmelsen, fast i en något mildare version.

Han är ett charmtroll utan tvekan. Jag kämpar mest och blir pushad till max under närvarande fredagar. Varför 16.45 är min favorittid är det ingen tvekan om.

Nu sitter jag och fnissar lite för mig själv. Jag längtar redan till nästa gång det blir femte dagen i veckan.

Kommentarer
Postat av: fiffi

hoppas han hittar din blogg ;)

2008-03-08 @ 15:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback