Tillbakadragen praktikant

Jag var Sörenfri idag. Umgicks istället med Karin. Hon är en glad och otroligt positiv tjej. Kände mig bekväm i hennes sällskap. Annars upplever jag mig inte speciellt komfortabel. Att vara yngst och mest okunnig är inte roligt. Är tyst och gör vad jag blir tillsagd. I själva verket har jag enormt behov av att utrycka mig. Mina talorgan är alldeles ringrostiga . När någon frågar mig någonting låter jag som ett foster. Jag skäms!  När man inte använder rösten blir det en shock för stämbanden när de plötsligt aktiverar sig. Hjärnan reagerar också sämre. Jag är inte van vid att vara blyg!

Annars gick jag upp 0545
imorse. Det ösregnade och jag hade inget paraply. Gick omkring med en golftidning på huvudet. Nu är det dåligt humör i mitt sinne och dags för sömn. Är det någon som har vägarna förbi Göteborg är jag intresserad av en date. Jag är blyg, obekväm och i behövlighet av dvala.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback