Rundvandring med Sören

Idag träffade jag Sören. Han heter bara Sören, alla vet vem han är säger han. Sören är min kontaktperson på Svt. Han är i övre medelåldern, har bröst och för mycket bukfett. På fritiden kör han motorcykel och seglar. Han har även flera bilar. Sören stammar samt kallar mig söt tjej och vacker flicka. Honom kan jag ringa när jag vill, och jag kan ge honom mitt nummer. Om jag vågar.

Sören har visat mig studion
och alla kontoren. Vi kollade när de spelade in Andra avenyn. Där skall jag vara i morgon. Fixa med rekvisita och dylikt. Vi kikade även in hos min hemliga kärlek, Navid Modiri. Men eftersom tv är en bluff, ångrade jag att jag gick dit. Jag nöjer mig hädanefter att tråna efter Modiri genom rutan.

Kommentarer
Postat av: Emmy

Vad orättvist att se när andra avenyn spelas in ;) har ju följt varenda avsnitt sedan det började på tv :P

2008-02-25 @ 21:22:51
Postat av: jenni

men guuuud vad hemskt men en snubbe som håller på sådär. jag skulle seriöst inte fixat det! jag skulle sparkat honom på kuken!

2008-02-29 @ 08:29:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback