Explosionsgubbe och kusin vitamin

image33

Det här är min kusin och nuvarande sambo. Just nu sover han i soffan. När jag skulle ta kortet tryckte han ut sin biceps så att den skulle se större ut. Det gör han alltid på bild. Kusinen heter Ludvig, men alla kallar honom Ludde. Hans flickvän är i fjärran land så jag får hoppa in som hans kvinnliga halva. Det är inte så krävande. Det jag gör är främst att komma på vad vi skall äta. Det tycker jag om.

Annars jobbade jag med Dynamit Harry idag. Han hade virkad slips. Det var mindre snyggt. Jag sade att han har en dubbelgångare i Halmstad. Johanna Lundberg syftade jag på. Eller nej, jag berättade ingenting. Jag sade bara hej och öppnade dörren åt gubben. Gav honom en burk hjärtmedivin med. Han såg ut att behöva det, den kraken.

Kommentarer
Postat av: Johanna

hahah fy fan vad kul :P

2008-02-28 @ 22:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback