Löst prat

Jag önskar att jag var cool och inte skämdes. Eller egentligen önskar jag att jag inte var så fruktansvärd pinsam när jag dricker alkohol. Men om vi säger att den önskan inte går att uppfylla, då önskar jag att jag aldrig blev nervös eller generad. Att jag bara kunde skratta bort alla dumheter.

Sedan önskar jag massor av mer saker. Men det får jag skriva om en annan gång. Jag måste hämta tvättet. Vår tvättmaskin är trasig. Eller den är inte trasig.Filtret behöver rensas och vi vet inte hur man gör. Ingen orkar ta tag i det heller. Nu står vi här utan tvättmaskin. Får tvätta i källaren. Då blir alla tanterna sura när vi tar deras tider. Jag tänkte att man kanske kunde tvätta på natten. Då sover väl alla gamla? Eller är det då de är vakna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback