Första orden efter Vitryssland

Hemma ifrån Vityssland nu. Satt och pratade med Tanja över MSN precis och skrattade åt henne när hon sade att hon satt och skrev blogg vid den tidpunkten. Nu sitter jag här, X antal timmar senare och skriver själv. Jaja, ibland är man lite dubbel.

Tänker bara göra en snabb samanfattning över hur det har varit:

Vitryssland var nästa precis som jag hade tänkt mig. Det ser iallafall ut exakt som man tror att det skall se ut. Grådassiga byggnader, kasst (KALLT) väder och kål och potatis att käka.

Nastya var underbar (även om jag har sagt att ho var trög allt för många gånger). Jag och Anna hade världens bästa säng som vi tillbringade den mesta tiden i och jag fick duscha hur mycket jag ville!

Minus var kylan och att våra kära vänner har lite svårt för språket.

Nu skall jag hursomhelst försöka sova, vilket inte kommer bli speciellt svårt.

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback