Privat inlägg, obs läs inte

Det är tråkigt att skriva för att göra andra nöjda. För att verka häftig och intressant. Förmodligen är det anledningen till att bloggen ekar med min frånvaro.

Tänkte försöka mig på ett inlägg. Några ord. Skall ignorera tanken på att någon annan kommer läsa. Låtsas att den enda internetanvändaren i hela världen, är jag.

Som det var förr. Den enda datorn som fanns var stor som ett hus. Hade blivit jobbigt om webben var lika populär då, som nu. Bara en person i hela staden hade dator. Då hade man helt plötsligt blivit populär. Alla hade velat komma hem till en och surfa. Det hade kunnat hända galna grejer då.

Fast så hade det ju inte varit. Man hade antagligen börjat ta betalt. Då hade det inte  blivit lika vänskapligt längre. Till slut hade man köpt en hela lokal och man hade fått boka datorn flera månader i förväg.

Nej. Jag skrev inte det där.


Kommentarer
Postat av: Anna

Du är häftig och intressant bara du öppnar dörren. Skriv inte av den anledningen, skriv för att du vill, för att du är begåvad, för dig själv eller kungen eller vem som helst. jag vill läsa det, inte för att du ska medverk till några stordåd utan för att du skriver bra och jag vill veta vad lilla lisa pysslar med och så att allt är okej. Puss

2008-12-03 @ 11:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback