Göteborg - Halmstad

Det luktar ris. Bredvid mig sitter en kvinna. Hon säger ingenting. Mannen som placerade henne bredvid mig såg kriminell ut. Talade engelska med svensk brytning. Torskengelska. Han försökte låta snäll, men jag genomskådade honom. Ha! Han var onskan i hög person. Såg hur han hungrigt klädde av asiatiskan med blicken.

Konduktören förstår ingenting.
- Det pågår brottslighet på det här tåget!
- Hejsan! Tackar! Hejsan! Tackar! Hejsan! Tackar! Hejsan! Tackar! Hejsan! Tackar!
Han befinner jag någon annanstans, den där biljettkaparen. Ingenting att göra.

Jag fortsätter att iaktta.

Kommentarer
Postat av: Lurv

Ha, Du skulle åkt permobil hela vägen ner istället.... Får du bara på dom där byxorna du har på bilden så gör de la inget med typ 13hundra minusgrader... Fock, ser ju ut som dom klarar ett pistolskott med den tjockleken!! =) Snygg jacka BTW.

Tomt hemma i hemmet nu =) Tur att du e tillbax på måndag!

ha en bra helg, hälsa familjen,

Kram / Cuz

Ps. Går gott i röret=) hahaha!!
Ps. 2 Hittar fortfarande inte den fookking borren... Får tejpa upp skiten då!

2008-03-07 @ 10:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback