Fredagsobservationer

image25
Detta är bara en utfyllnadsbild tagen i Photo Booth. Jag ser inte ut såhär och fotot har ingen teckning i texten.

Carolina Gynning är bra. Hon var gäst hos Robins i Svt och jag kan inte mer än beundra henne. Tjejen är lagom korkad men samtidigt intelligent och väldigt snygg. Från början kunde jag inte med henne men hon växer stadigt i mina ögon.

Annika von Hausswolff är så nära mina syn på en konstnärsstereotyp man kan komma. Jag har egentligen ingen aning om vem hon är, men när hon framträdde på tv4nyheterna idag började jag nästan skratta. Dryg, slarvigt ordval, pratade om sin konst såpass flummigt att jag ett tag nästan blev osäker på vilket språk hon använde sig av. Jag är ingen kulturell kännare, men fotografierna var minst sagt suspekta. Mycket intressanta, men suspekta. Precis så som den typiska konstnären är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback