Häpnandsväckande

Anledningen till att jag har flyttat till Norge och jobba häcken av mig, i upp till ett år är för att jag vill ha pengar. Pengar som jag skall resa för och uppleva saker med.

När jag frågar andra svenskar på jobbet varför de är här
, har de inget riktigt svar. Deras vänner var här och de hakade på. De har inget direkt mål med deras vistelse här. Det gör mig förvånad. Jag var helt säker på att alla svenskar som åker hit är här för att spara ihop till en Asienresa eller en Australienvistelse.

Jag är förvånad.

Kommentarer
Postat av: Skumt

VAAAAA? Vill inte alla till Asien?!?!?

2008-09-05 @ 17:53:02
Postat av: Anonym

det var roligt att se bilderne nu kan du genast se hvem som har skrevet.hvis ikke Cynthia finner et job så har jag hur mycket jobb som helst hun kan själv bestemme om hun vil putsa fönster eller klippa gräsmattan städa huset städa trappor i 8 fastigheter eller jaga tjuverna med kvastskaft eller spöken i prästgården.over and out good bye and farwell

2008-09-07 @ 12:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback