Pontus är homosexuell

image47

Klotter. Det här attackerade mig när jag satt på bussen tidigare. Okej, Pontus Carlsson är bög. Eller han är En bög. Det räcker inte att berätta att han sticker ut. Snubben som vill meddela mig om detta sätter ett "en" framför. Jag känner inte den här Pontus. Om påståendet är sant eller ej, hör inte hit. Det som retar mig är att idioten inte vet hur man uttrycker sig.

Vad menar busungen med det där "enet"? Det låter främmande. Det heter inte en bög. Pontus Carlsson på John Bauer är fikus. Inte En fikus!

Kommentarer
Postat av: Kattis

Och så fick den stackars Pontus ännu fler som såg den "ruttna" kommentaren!!
Han tackar o bugar,

Postat av: L

Klottermannen har nog skrivit fel.. Han menar att pontus har kanske lite dålig hållning och är en Hög!!

Haha, kul reffat!!

Kram / Lu

2008-03-27 @ 09:59:58
Postat av: Anonym

bra jobbat

2011-03-21 @ 13:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback