Inte singel längre

- Det är skönt att vara solo!, är vad jag har svarat när någon har undrat om jag inte saknar en andra halva. Bestämda har svaren blivit.
- Inga partnerskap här inte!
I själva verket har jag länge gått och suktat. I smyg. Allt i hemlighetens namn. Men idag slog jag slag i saken!

Han är underbar. Precis som jag vill ha honom. Såg min hjärtevän första gången för någon vecka sedan. Det var kärlek vid första ögonkastet. Har tänkt på honom sedan dess, och idag blev det vi två. Jag är så lycklig! Det har bara varit flyt, alltihop.

När jag är nykär vill jag helst inte dela med mig av min raring med någon. Egentligen vill inte inte ens avslöja hans namn. Men jag kan inte låta blir. Eller jo. Det kan jag. Om jag skriver att jag talar om det i morgon, kommer de nyfikna att läsa i morgon. Ja, så gör jag!

I morgon avslöjar jag vem han är.

- Cliffhanger!

Kommentarer
Postat av: Ludde

JAHAAAA!?!?!?!?!?

Vad är detta som jag missat, let me know NU!!!!

Tomt utan bönor och konstiga frön i maten.. Och DIG på soffan... MEN underbart att ha min riktiga hälft hemma =)

Ta hand om dig!!

KRAMKRAM

2008-03-18 @ 13:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback