Synonymer

image31Jag saknar Brasilien, saknar Isla de Sao Paulo, längtar efter Råttan, Ghandi och Flor (och den andra jävla grand danoisen som jag aldrig minns namnet på). Skrattar vid tanken på poolkillen på nyårsafton. Att inte förstå ett ord av vad han säger men ändå veta exakt vad han tänker. Saknar Österrike. Saknar Pacman. Vill höra den där australienska dialekten viskande i mitt öra på morgonen. Saknar Hanna. Längtar efter dem och det som inte finns. Är i behov av självdisciplin och inspiration.

Nu var det sagt. Va skönt det känns. Dags att ta tag i dagen och skriva en kvalitativ brief.

I övrigt kom nya Bon igår samt att jag har funnit mig till rätta i bröderna Schulman nya blogg.

Hejdå bloggjävel. Vi ses sen.

Kommentarer
Postat av: Hannes

har du kollar katrin schulmans blogg? där har du något att hata.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback