Snurrigt är sött

Jag är en väldigt tankspridd person. I och med min tankspriddhet får jag klumpighet som en bonus. Inom en tidsram på två dagar har jag lyckats trilla i trappan i skolan och glömma att gå av bussen. Anledningen till att jag inte skriver att jag har gjort bort mig är för att jag inte längre känner att jag gör det. Det är min vardag att missuppfatta det mesta och halka i matsalen.

Jag är avundsjuk. Ally Mcbeal var en sådan tjej. Hon var snurrig. Men samtidigt så gav man henne medlidande och tyckte att hon var söt. Varför kan man inte vara sådan? Jag vill också att folk skall tycka att jag är gullig när jag oroar mig för jordens undergång. Inte tycka att jag är dum i huvudet.

Missuppfatta mig inte och tro att jag lider av det här, jag har rätt roligt åt mina egna misstag.

image21

Kommentarer
Postat av: Britt Eklann

Du tillsammans med Andy Warhol får mitt hjärta att slå 4 gånger snabbare
/kram Britt

2008-02-07 @ 17:16:34
Postat av: Amanda

Du är ju söt när du är snurrig :*

2008-02-07 @ 19:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback