Super smidig städning, om och om igen!

Den står gömd i de mörkaste av alla hörn. Det är nästan att man hoppar till när man ser den i ögonvrån. Ibland tycks jag höra djupa, väsande andningar komma därifrån. Jag inbillar mig nog bara.

När det först kom in i huset blev det stor uppståndelse. Man skulle känna, prova och framförallt kritisera.  Demostratören hyllade, men efter några dagar hamnade den, som väntat, där den är idag.

Just det. Jag talar om den ökända Swivel Sweepern. Trots dess dåliga rykte, blev jag nyfiken. Det fanns magnetism mellan oss. När ingen var hemma vågade jag mig fram. Jag tog tag i den och satte på den.

Det var ingen tyst varelse kan jag lova. Jävlar vilket oväsen. Jag såg mig omkring en extra gång, för att försäkra mig om att ingen granne råkade gå förbi. Sen började jag gå runt. Städade lite medan jag lagade mat, medan jag åt, medan jag började skriva detta inlägget. Väldigt behändigt.

 - Sätt snurr på städningen!
Så lyder tvshops slogan till denna fantastiska mackapär. Swivel Sweepern. Efter att ha upptäckt dennes fantastiska förmåga var jag tvungen att se hur den fungerade. Men som med alla redskap och uppfinningar, finns det en nackdel. Sweepern har ingen uppsamlingsbehållare, utan allt skit kommer ut när man stänger av den. Intressant.

Som tur var hade, som bonus(!), fått med två mini sweepers, nu kunde hela familjen hjälpa till att samla upp skiten igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback