Kuk, fitta och en lista

Är hemkommen från en dag med shopping i Göteborg. Letade efter ett par skor. Hittade ingenting. Eller i själva verket hittade jag massor, men jag kunde inte bestämma mig vad jag skulle köpa. Istället lade jag pengar på blusar och tröjor med mera. Nu måste jag hitta ett par skor, i Halmstad, och det vet vi ju hur det kommer bli. Man märker att man köpt ett par snygga när man ser alla brudar i Halmstad ha likadana. Hursomhelst måste jag köpe ett par innan jag åker till Vitryssland. Orkar inte med den ryska vintern med bara tår.

Listan är lång på alla saker jag måste hinna med under lovet. Hälften av punkterna är jobbiga saker som jag knappt vill tänka på. Skall göra en utav de betungande uppgifterna i morgon, och börja lukta lite på den andra. Det blir förhoppningsvis lättare att komma igång då.

På tal om någonting helt annat. Sitter och kollar på Closer just nu. Min mamma ligger i soffan bredvid, bakom henne sitter hennes särbo och skissar på ritningar (arkitekt). Han kollar flyktigt på tvn och mamma bläddrar i bok samtidigt som hon ser filmen. Ljudet är väldigt högt och de pratar bara om kuk, fitta och sex. Sådana situationer är alltid pinsamma. Skall man säga någonting eller inte? Skall man byta kanal? Jag vill kolla på filmen så jag ligger helt stilla och håller tyst. Till min förvåning ger mamma inte ifrån sig ett ljud när repliker som "Han knullade mig hårt bakifrån och jag kom två gånger!"(Closer är ingen porrfilm eller liknande för dem som inte har hört talas om den) kommer. Min mammas särbo däremot säger tillslut "Vilken jobbig film" och "Detta var den sämsta filmen". Mamma säger ingenting. Jag säger ingenting. Vi såg hela filmen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

CLOSER heter den

2007-11-29 @ 12:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback